27 Haziran 2026 Cumartesi
ads
DOLAR 46.66 ₺
EURO 53.15 ₺
STERLIN 62.10 ₺
G.ALTIN 6,130.13 ₺
Ç.ALTIN 10,042.18 ₺
BTC 59,868.70 $
ETH 1,553.04 $
BİST 0.00
    SON DAKİKA

    Bakan Yerlikaya Konya’daki deprem hakkında açıklama yaptı

    YerelGündemAnkara
    Yayınlama: 30 Temmuz 2025 Çarşamba 07:45 Güncelleme: 30 Temmuz 2025 Çarşamba 08:23 Kaynak: İhlas Haber Ajansı

    İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, deprem sonrasında sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

    Bakan Yerlikaya Konya’daki deprem hakkında açıklama yaptı

    İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya’da meydana gelen 4.3 büyüklüğündeki deprem sonrası olumsuz bir durumun olmadığını açıkladı.

    İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, deprem sonrasında sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Konya Ilgın’da 4.3 büyüklüğünde bir deprem meydana gelmiştir. Çevre illerden de hissedilen depremle ilgili olarak, AFAD ve ilgili kurumlarımızın tüm ekipleri derhal saha taramalarına başlamıştır. An itibarıyla herhangi olumsuz bir durum bulunmamaktadır. Depremden etkilenen vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Allah ülkemizi ve milletimizi afetlerden korusun" ifadelerine yer verdi.

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code