ads
DOLAR 46.48 ₺
EURO 53.06 ₺
STERLIN 61.49 ₺
G.ALTIN 6,171.60 ₺
Ç.ALTIN 10,184.17 ₺
BTC 63,939.72 $
ETH 1,730.90 $
BİST 0.00
    SON DAKİKA

    Bakan Uraloğlu: "Savaş başladığından beri Hürmüz Boğazı’ndan Türk sahipli 11 gemimiz güvenli şekilde geçti"

    Siyaset
    Yayınlama: 23 Haziran 2026 Salı 10:56 Güncelleme: 23 Haziran 2026 Salı 11:10 Kaynak: İhlas Haber Ajansı

    Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’ndan geçen Türk gemilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

    Bakan Uraloğlu: "Savaş başladığından beri Hürmüz Boğazı’ndan Türk sahipli 11 gemimiz güvenli şekilde geçti"

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı’ndan geçen Türk gemilerine ilişkin açıklamalarda bulundu.

    Bölgedeki gelişmeleri Bakanlık olarak takip ettiklerinin altını çizen Uraloğlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

    "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz."

    İlk Yorumu Sen Yaz
    code